Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ružičasta bolest

Komentari (25) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 06 novembar 2010 09:19
Naslov
Bruka od naslova kako je dobar.
Preporuke:
0
0
2 subota, 06 novembar 2010 10:44
slobodan
otvarajte vrata i prozore da iziđe ovaj smog
Preporuke:
0
0
3 subota, 06 novembar 2010 11:01
slobodan
otvarajte vrata i prozore da iziđe ovaj smog
Preporuke:
0
0
4 subota, 06 novembar 2010 11:43
Jasna Simonović
Interesantno...
Ali, šta vam bi da upadnete u "pakao" Jelene Karleuše (i to kad se pevačica povukla iz "skribomanije")...Pobegoste u tekstu od drugog zemljotresa, onog u Kraljevu, na lepše mesto ili su to žene vaša "umna" vodilja?

(Uzgred pitam se da li su u pitanju dva ili jedan epicentar za ova dva "treska zemlje"? Da li samo u vašim mislima, ili šire...Da li bi Kraljevo biko bezbednije sagradjeno da su npr. barem oni pevači koji odatle potiču uplaćivali zakonske poreze, itd)

Ali svejedno! Zaključak vam je zaista dobar, sprema li nam (ne)verni Tomica neku novu vakcinu?

Baš bih volela da najzad spremi onu pravu, legalnu, a koju sam inicirala davne 1999...
Pojma nemam da li bi bilo zemljotresa da se to ostvarilo, ali dovoljno je što mislim da ne bi bilo bombardovanja...(radi zaštite visokorpofitnih poslova multinacionalnih kompanija!)..

Mali prijateljski savet...Slušajte i one za koje mislite da su izrekli pregršt gluposti i koje kritikujete s pravom...I u kukolju ima žita...Pa tako, ja čuh da JK spomenu posledice osiromašenog uranijuma, da li još neko ču?

Evo, javno molim JK da o ovome napiše dopis Svetskoj zdravstvenoj organizaciji (naravno kad "odkatarza" svoj skriboepinapad, i molim da fond povki svede na O)...
Preporuke:
0
0
5 subota, 06 novembar 2010 11:59
drdoktor
Ne razumem zasto joj se posvecuje toliko paznje? Zar treba trositi dragoceno vreme i reci na nju? Sto se vise o njoj prica to ce ona praviti vece skandale.
Preporuke:
0
0
6 subota, 06 novembar 2010 12:28
Nebojša
Zašto kvarite curi stajling? Baš ste nekakvi.
Preporuke:
0
0
7 subota, 06 novembar 2010 20:22
ssss
Ne bi valjalo da se Jeca odrekne pisanja, jer ne pada sneg da pokrije breg no da svakakvi zverovi tragove svoje u njemu pokazu!
Preporuke:
0
0
8 subota, 06 novembar 2010 22:50
Desimir
Gore pomenutu i ne poznajem pa ne bih o njoj, ali dijagoza bolesti koja je dobila ime po njenim inicijalima upozoruje na stanje svesti nacije gde se ista zapatila. Time se, svakako trebamo pozabaviti.
Preporuke:
0
0
9 nedelja, 07 novembar 2010 10:24
Visarion
Ali poštovani gospodine zar vam se ne čini da je naš svet bliži Karleuši nego recimo Marksu, ili čak Ničeu, ili Hegelu ili bilo kome - Platonu Karatajevu našeg vremena. ako shvatate šta hoću da kažem.U onoj emisliji Olje Bećković u kojoj se pojavila sa Ćirilovom ona je napravila pravi ršum.Olja koja sve zna i u emisiji gde joj sagovornici često bivaju zamorčići da to svoje znanje i ravnanje demonstrira, kad ih pita jedno, pa kad zauste da odgovore, navali da pita nešto drugo i sve to sa nasiljem žene koja je pred kamerama odomaćena i zna da koristi tremu svojih sagovornika, pa radi šta joj je volja, u toj emisiji Karleuša ju je naprosto presekla i , ne samo zaustavila nego je i njoj i svima nama očitala lekciju o toma kako treba na televiziji govoriti razumljivo i jasno.Oni su je gledali pomalo kao čudo.Da polemišu zazorno im, da se bune rizično im, da je prećute opasno im i ona je iskoristila predost nepredvidljivog uljeza i naučila ih je pameti.
Možete vi da pričate što god hoćete i možete verovati da se u osnovi mi s vama slažemo ali je taj šamar ovde bio potreban.Šamar našim voditeljima,nekima od njih, koji televiziju tretiraju kao vlastitu istražnu instituciju i stiču slavu na prepadima kojima svoje sagovornike bombarduju ističući besramno svoju poziciju kao pravo da zbunjuju, difamirajuu, stavljaju pod skut svakoga na koga naiđu .A nije tako i ne valja čak i da je tako da tako bude.Sve je to tačno što ste napisali ali i ovo je važno da se zna da je Karleuša učinila.Osećam potrebu da se neko takav ustremi na onoga Marića u ĆIRILICI pa i na onoga Ćosića iz oprethodnog njegovog televizijskog ciklusa kad je sticao slavu bezobraznog i drskog , i ciničnog istražitelja koji hoće da kazni, raziotkrije, prokaže zlo u svakoms svom sagovorniku.Svejedno je da li je sagovornik kriv ili se može sumnjati da jeste.A kod toga znajte da je Karađoz u Prokletoj avliji rekao ."Nevinih nema.Svi su krivi - samo neki dopadnu zatvora" Svi pa i ovi voditelji, koji hapse vlastite goste u svojim ...
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 07 novembar 2010 13:41
Darko Stanojević
G.Visarion, mislili ste na Olju Kovačević?

Zaista, veću nekulturu u jednoj emisiji ima samo par "voditeljki" sa "Pinka".

Da sam pozvan u tu emisiju, bilo kojim povodom, mislim da bih 'ladno odbio, ili bih napravio cirkus tamo, prekidajući je i protestujući kada postane ohola ili zlurada prema gostima. Toliko očigledno favorizuje "svoju" stranu, da je to sramota.

Čak i Olja Bećković ima daleko više takta, plus, ona sebe ne promoviše kao njena imenjakinja sa RTS.
Preporuke:
0
0
11 nedelja, 07 novembar 2010 16:10
haim
4.novembra2010 U Beogradu je,preminuo Zlatan Vauda(1923/2010),dirigent,kompozitor i pedagog.Ceo svoj radni zivot proziveo je u Beogradu i zaduzio i muzicku kulturu na najbriljantniji nacin posvecenika i vrhunskog profesionalca i mnoge generacije mladih koje su prosle kroz Hor RTBa.Bio je dirigent i producent Decjeg hora Radio Televizije Beograd tokom punih 40 godina a tokom kojih je ovaj ansambl prerastao u ansambl kome su se poveravali najtezi vokalni zadaci muziciranja.Na najreprezentativniji nacin Decji hor RTBa izvodio je monumentalna dela svetske muzicke literature svuda po svetu,promovisao domacu autorsku muziku,ispunjavao programske zadatke Radio Beograda,ucestvovao na najprestiznijim muzickim festivalima kao Dubrovacke letnje igre,Salzburski festival,Festival deteta-Sibenik,Kragujevacki oktobar,Susreti cetvrtkom,gostovao u Parizu,Salzburgu,Becu,Budimpesti....Zlatan Vauda je napisao preko 200 kompozitorskih dela svih zanrova i oblika:jedinstvena je u srpskoj literaturi-opera 'Jezava kuca',oratorijumi,kantate,koncertna dela(Koncert za klarinet je jos 1960 dirigovao tada mladi Zubin Mehta u Beogradu),kamerna(7 kvarteta) i instrumentalna dela(pocelom svetu izvodjena Sonata Brevis,Seanse,Pasteli,cekluse solo pesama('Pokoseni osmesi'u maestralnom izvodjenju Irine Arsikin...),horska dela,mnogobrojne obrade i aranzmane decje,revolucionarne,narodne.Dobitnik je mnogobrojnih drustvenih priznanja i nagrada: Vukova nagrada,Orden rada sa zlatnim vencem,nagrada za zivotno delo Mlada pokolenje,kao i mnogobrojne nagrade Udruzenja kompozitora,JRT/a i mnogobrojna priznanja i nagrade njemu i horu RTS/a od strane Muzicke produkcije Radio Beograda.itd,itd.....Ostavio je neizbrisiv trag u generacijama mladih i svojim nesebicnim angazovanjem zaduzio i obelezio srpsku kulturu.
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 07 novembar 2010 17:34
Autor
Visarion@

Nedostaje vam završnica(...)da bi ste me matirali. Tačno je što ste napisali. Ovo jeste prokleta avlija i niko nije nevin. Nisam ni ja, ali mi je preko glave žutih, ružičastih i ostalih duginih boja, pa sam piskarao na temu. Naravno da je našem svijetu bliža Karleuša, nego oni koje ste pomenuli. Boljševici, uglavnom, nisu shvatali Marksa.Oni su ga zloupotrijebili.Shvatili su ga možda djeca revolucije, ali njih je revolucija pojela.Tu se krug zatvorio. O zloupotrebi Ničea da i ne govorim. Šamar koji spominjete svima je nama, a ne samo voditeljkama, ali zar baš morade da nam ga odvali Karleuša? Ružičasta i napumpana lutka.Da ne objašnjavam sad kakav kome šamar i zbog čega, oduzelo bi dosta i vremena i prostora.Vaša opservacija o našim tv-voditeljima stvarno je impresivna. Nedostaje to ovome mom tekstu. Zahvaljujem vam se što ste ga dopunili.

Svako dobro.
Preporuke:
0
0
13 nedelja, 07 novembar 2010 18:26
Radenko Tošić
Zanimljivo..

U tom paklu se svi kuvamo. Nisam bježao od zemljotresa u Kraljevu. Najradije bih otišao tamo i sakrio se u neku rupu da ne gledam ovaj drugi epicentar.A bio bih nekome,vanjda, i od pomoći. Sad ćete vi, vjerovatno, postaviti opravdano pitanje-zašto se samomučim? Zar imam izbora? Zar imamo izbora, da uopštim?

Žene jesu vodilje za muškarce. Sve ovo što muškarci rade, rade zbog žena. Sve što stvaraju i grade. Civilizacija počiva na tome, a i ono vrijeme prije civilizacije. Ma, koliko to bilo bolno po ženu.

Ne slažem se sa vama oko 1999. Nismo ni tada imali izbora.Nema te vakcine kojom bi se zaštitili od visokoprofitne epidemije multinacionalne provinijencije.Jer, njima nije bila namjera da nam pomognu, nego da nas poderu.

Hvala na savjetu. Od vas stvarno može dosta da se nauči o lijepom izražavanju i ponašanju, ideje su vam za razmišljanje, makar se u suštini ne slagao sa vama, jer ste multinacionalno orjentisani. Da se malo našalim. Rado čitam vaše komentare koji su jako sadržajni i nesvakidašnji..tako nekako..Neću da vam se izvinjavam zbog toga što sam bio ličan, jer mi je izvinjavanja preko glave.


Srdačan pozdrav i svako dobro.
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 08 novembar 2010 17:16
haim
hvala vam sto ste imali sluha da objavite obavestenje o licnosti i smrti ZLATANA VAUDE jer sam ga namerno postavila bas na ovom mestu.ni-jed-ne novine,ni-je-dan medij srpski nije objavio vest,osvrt,in memoriam....ni maticna kuca RTS-a!toliko o kulturi srpskoj cija je perjanica,mera i cilj,ocigledno ova netalentovana,nemuzikalna,treš+silikon plavuša protiv koje,licno,naravno nemam nista protiv.ali.....inace,ekskluzivno za vas,jedinstvena decja opera,kakvu ima malo koja kultura, JEŽAVA KUĆA kompozitora ZLATANA VAUDE a na tekst BRANKA ĆOPIĆA,sprema se u sarajevskoj operi za mart mesec iduce godine.ali,nemojte nikome da kažete,može doci do opstrukcije odavde....toliko o ljudima kulture u srbiji.
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 08 novembar 2010 20:29
Milena Matić
pozdav za Haim, i za njenu/njegovu potpuno logičnu frustraciju, pravi ljudi stvaraju i odlaze bez pomena, a tamo neki silikonski likovi "lupaju šamare" kulturnoj javnosti...da nije tragično, bilo bi već dovoljno žalosno
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 08 novembar 2010 22:30
slobodanka
Njegovo Velicanstvo Profit zavladalo je drustvom u cjelini-tako da su i kolumne,novine, casopisi,knjige,pisana rijec uopste-postali ROBA,a svaka roba ima ili nema kupca svoga.
Zasto je u nekom drustvu SKANDAL sa sto dubljim dnom-to trazenija roba,odgovor je ipak u potrosackom ukusu "kupaca",a ne u "proizvodjacima" i "trgovcima".
Iako o ukusima ne treba raspravljati,ali ih sasvim sigurno treba GRADITI.
A zdrave ukuse moze graditi samo zdravo drustvo-bez ruzicaste i inih bolesti.
Ima li trazene vakcine?
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 08 novembar 2010 23:14
Miroslav Anđelković
@Visarion

Zaboravili ste Sarapu!

Što se silikonske lutke na naduvavanje tiče, treba joj samo napipati pisak i izvaditi čep. Ispuhavanje će se zatim obaviti po zakonima fizike.
Preporuke:
0
0
18 utorak, 09 novembar 2010 14:53
Jelena
Bio mi je potreban ovakav tekst, trazila sam ga!
Mene ne interesuje ona, vec deo naroda koji je izmanipulisan njenim vulgarizmima i nadobudnoscu.
UA za Cosica i Beckovicku koji su joj isli uz dlaku.
Preporuke:
0
0
19 sreda, 10 novembar 2010 17:45
thinking maize "glede" "Druge Srbije" i njene nove "ikone", UTUK!
Eto, I PRVA SRBIJA DOBILA "IKONU"! Kad nema bolje, dobra je i Seka Aleksić! Sva naša piskaranja i umovanja poštovane g-de (i dama!) sa NSPM-a MANjE su uradila nego što je uradila (od skora!) g-đa Aleksić izjavom: "Bilo bi lepo da Boris Tadić da barem onoliko novca u Kraljevo koliko je dao za gej paradu!"
Preporuke:
0
0
20 sreda, 10 novembar 2010 20:26
Jasna Simonović
thinking maize, Seka Aleksić jeste poznata po svojoj humanosti, ali bi zaista bilo lepo da na čelo te humanosti ne stavi prepucavanje sa praznim,naduvanim ili pocepanim džepovima naroda preko lika Borisa Tadića, već npr. da pozove svoje kolege da npr. 50% svog nelegalno stečenog vlasništva (devizni prekršaji, neplaćanje poreza, itd) vrate Srbiji, a od toga da npr. 30% ode u kraj odakle ljudi koji se bave umetnošću (a poneki su i umetnici)....Verujem da bi im ljudi gradili spomenike za života... a regionalna politika dobila bi svoj ekonomski zalet od "svog roda", a ne od "svog kredita"...a i živeli bi u kvalitetnijim zgradama...tako nekako...
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 11 novembar 2010 17:59
thinking maize
Poštovana Jasna, pa žljivo pratim šta pišete, pa iako se u ponečemu ne slažem sa Vama, poštujem Vaš stav, a pošto ste "član" "G8" fana NSPM-a, ni ne polemišem u vezi Vaših nazora. No, čini mi se da ste ovom prilikom U PRAVU, ali SAMO TEORIJSKI. Jer, da g-din Predsednik SAMO GREŠI, ni po jada! A, ova reakcija g-đe Seke Aleksić bila bi bespredmetna i verovatno kritikovana. Međutim, pošto g-din Predsednik radi mnogo šta što NIJE GREŠKA, već UMNOGOME barem LIČI na (ZLO)NAMERU, svaka KRITIKA, pa i ona g-đe Aleksić je dobrodošla! Jer, priznaćete da je Predsednik UMNOGOME doprineo VREDNOSNOJ POMETNjI u Srbiji, a to je njegov NAJVEĆI GREH, da se uzdržano izrazim. Jer, da citiram još jednom velikog Belu Hamvaša (zbirka "Param", esej "Ajnpren supa", str. 55-56): "Od krivotvorenih jela postoji još samo jedna teža laž, lažno proročanstvo koje čoveka truje lažnim mislima." A ovo što radi g-din Predsednik VEOMA LIČI na LAŽNO PROROČANSTVO! Pa da Vas podsetim reči iz Novog Zaveta (Jevanđelje po Mateju, Beseda na Gori, 7.15.): "Čuvajte se lažnih proroka, koji vam dolaze u ovčijem ruhu, a iznutra su kao grabljivi vuci." Sa takvima NIJEDNA POMOĆ NIJE SUVIŠNA, ma bila od g-đe Aleksić! Svako Vam dobro! PS. Za Vašu informaciju "glede" mog Kraljeva: Narod je tamo solidaran zbog nesreće i ZATO NIJE BILO KRAĐE, ali počinju da se dešavaju neke NEJASNE STVARI u toj nesreći! Da li ima odgovornosti g-dina gradonačelnika Kraljeva, ne znam, ali da nešto nije u redu, izgleda DA NIJE! Što opet upućuje na bt!
Preporuke:
0
0
22 petak, 12 novembar 2010 11:18
Jasna Simonović
thinking maize, hvala...
Ipak, ne slažem se da je svaka kritika (predsednika) dobrodošla, dobrodošla je samo ona koja je opravdana...I ne slažem se da nekome treba dodavati u greške čak iako je pun grešaka...
Naprotiv! Ponavljam da odavno poštujem Seku Aleksić zbog njene humanosti...Baš zato verujem da bi bila u stanju da razume zašto država nema novca iz ugla svoje profesije...I da razume da kad traži od Tadića, traži od naroda...Tadić ne daje iz svog džepa već iz džepa naroda...A Seka Aleksić daje iz svog džepa...to je razlika...Složila bih se da zameri što se pare daju za gej paradu koja nije od životne važnosti u trenutku kad je ekonomija u ambisu...i kad padaju na glavu jeftine gradnje....
ps nisam razumela šta je nejasno u Kraljevu...
Preporuke:
0
0
23 petak, 12 novembar 2010 15:11
thinking maize@ odgovor Jasni
Poštovana Jasna rekoste: "I da razume da kad traži od Tadića, traži od naroda...Tadić ne daje iz svog džepa već iz džepa naroda...A Seka Aleksić daje iz svog džepa...to je razlika...Složila bih se da zameri što se pare daju za gej paradu koja nije od životne važnosti u trenutku kad je ekonomija u ambisu...i kad padaju na glavu jeftine gradnje..." i još da ne razumete primedbu o tome "šta se dešava u Kraljevu". Da krenemo od poslednjeg! DOBRO STE REKLI "i kad padaju na glavu jeftine gradnje"! Mnoge solidno građene zgrade u Kraljevu su DEVASTIRANE u zemljotresu, time što su NADGRADNjOM bile predodređene za to! Kad na magarca, koji nosi TRI TOVARA dodate četvrti, on će posle nekog vremena pokleknuti! Tim pre, ako "IZVUČETE" TLO ISPOD NjEGOVIH NOGU, kao što se desilo u Kraljevu! Ko je odgovoran za to?! Ko je davao dozvole za nadgradnju?! A toga NIJE BILO SAMO U KRALjEVU! Razmislite o tome! Što se tiče ostalog, pre neki dan, kao reakciju na raspravu oko "roka trajanja" ovog režima, napisao sam da POBUNA naroda može početi od npr. ZLOUPOTREBE pomoći u Kraljevu. (Kao što ima naznaka, mada moram da proverim!) Ili što se narod u Toplici buni zbog PRODAJE DRŽAVLjANSTVA SRBIJE ŠIPTARIMA SA KOSOVA! Za to se ne bi znalo u OVOM STROGO KONTROLISANOM medijskom prostoru Srbije, da se nisu sami "Evropljani" pobunili zbog IMIGRANATA SA KOSOVA, koji eto, VOLjOM SRPSKIH VLASTI, ulaze u taj NjIHOV RAJ! Što se tiče "narodnih para", koje bi g-din B.T. uputio Kraljevu, samo bih Vas podsetio na činjenicu, da je ADMINISTRACIJA u Srbiji, u odnosu na Miloševićevo doba, UVEĆANA ZA TRI PUTA! Šta mislite da li su na ta mesta, solidno plaćena za srpske uslove, došli kompetentni ili PARTIJSKI kompetentni kadrovi?! O tome se radi Poštovana Jasna, o ZLOUPOTREBI FUNKCIJE! Ne radi se samo o Kosovu i VELIKIM/"VELIKIM" (izaberite sami!) temama, već o HLEBU NASUŠNOM! Nekome se UZME, da se NjIHOVIMA DA! Ako ne verujete, pročitajte pažljivije prilog g-dina Bakareca, objavljen ovde na NSPM-u, pre neki dan! Vrlo je ilustrativan!
Preporuke:
0
0
24 subota, 13 novembar 2010 07:33
Jasna Simonovićv
Thinking Maize...Hvala...

Sa objašnjenjem se potpuno slažem i vidim da se baš uklapa u moje vidjenje "izjave Seke Aleksić"...Ne da se slažem nego o tome govorim i pišem godinama!
Pa bih tako račun za Kraljevo (a kasnije i za ostala mesta) ispostavila svim firmama i licima koja su vršila nadogradnju ili gradnju bez dozvola ili sa lažnim dozvolama...(da ne pominjem sada da sam i sama bila žrtva takvih prevaranata, jer ne volim da plačem nad sobom)...
O zloupotrebi funkcije se takodje slažem, mogu da vam dam vagone svojih papira (prevazišli bi u kvantitetu i Titova dela - ha!)...da ne pominjem sada da sam i sama (tj cela farmaceutskla industrija) žrta takvih neznalica, grešnika, itd. jer ne volim da plačem nad sobom, tj nad celim narodom....

Opet! Sumnja da će se opet sve zloupotrebiti u Kraljevu, svakako je bezrazložna ako se ništa ne učini da se spreči, ili ako se desi pa se ne kazni i dokaže...
I opet! Sve to ne dozvoljava da se iko optuži pre vremena ili da se optuži za nešto za šta nije kriv, a ne dozvoljava niti da neko ne vidi dobro koje bilo ko čini, čak i ako je loše činio...pa tako mislim opet da bi bilo lepo da Seka Aleksić koja je, treći put ponavljam, humana osoba i koja je živela jako siromašno, dobije ovu informaciju i isoristi je na najbolji mogući način i povede npr svoje kolege i sebe u katarzu od nevidjenog bogaćenja na račun države tj naroda (to je valjda isto)...
Jer! Kuće koje ljudi koji se bave estradom zidaju ne padaju na glavu ili manje padaju (zavisi od Rihtera!)...

ps Hvala gdinu autoru teksta...žao mi je što moj odgovor njemu nije objavljen...
Preporuke:
0
0
25 subota, 13 novembar 2010 15:40
Jasna Simonović
Thinking maize...pročitala sam tekst g Bakareca...
hvala na preporuci...Naslov teksta mi nije privukao pažnju...mogao je biti mnogo bolji...
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner